T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
BİNGÖL / MERKEZ - Yunus Emre Anadolu Lisesi

Haberler

Nis

K122 Erasmus projesi kapsamında "iklimi ve çevreyi değil davranışlarımızı değiştiriyoruz" projemizin iş başı gözlem sürecinde ispanya'da okul ziyaretlerini gerçekleştirdik..

Nis

-KENDİNİ TANI MESLEĞİNİ SEÇ-

E Twinning projesi kapsamında seçilen öğrencilerimiz yeteneklerini keşfetmeleri ve kendilerine uygun meslekleri seçmelerine yardımcı olmak amacıyla her ay belirlediğimiz meslekler hakkında araştırma yapmak ve mesleklerini icra eden kişilerle yüz yüze görüşmeler yaparak meslekleri hakkında detaylı bilgiler almak amacıyla çalışmalar yapmaktayız.

 

Çok uluslu katılımın olduğu projemiz 4 ay sürecek her ay 2 meslek üzerinde çalışmalar yapılacaktır.

 

Bu projeye katılan öğrencilerimiz proje bitiminde 8 meslek hakkında detaylı bilgiler alacak kendilerine uygun mesleği seçme konusunda daha bilinçli olacaktır.

Nis

"İklimi ve çevreyi değil davranışlarımızı değiştiriyoruz" k122 projesi kapsamında İspanya'da gördüğümüz kurs ve eğitim sonucunda edindiğimiz deneyimleri yaygınlaştırma kapsamında öğrencilerimiz ve meslektaşlarımızla paylaştık..

Şbt

ERASMUS PROGRAMI ÇERÇEVESİNDE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA HEDEFLERİ KONUSUNDA EĞİTİM ALDIK.BU HEDEFLEFLERİN DÜNYAMIZ VE İNSANLIK İÇİN NE KADAR ÖNEMLİ OLDUĞUNU

ÖĞRENDİK. SÖZ KONUSU HEDEFLERİN SADECE BİR ÜLKEYE BİR MİLLETE VEYE BİR KITAYA BIRAKILMAYACAK KADAR HAYATİ ÖNEME  SAHİP OLDUĞUNU  TÜM ÜLKELERİN BU HEDEFLERİ DEVLET POLİTİKASI HALİNE DÖNÜŞTÜRÜP DEVLETİN EN ÜST KADEMESİNDEN EN  ALT KADEMESİNDEKİ KURUMA KADAR HERBİRİNİN PLANLI BİR FAALİYETİ VE PROGRAMI ÇERÇEVESİNDE ELE ALIP FİNANSE ETMESİ GEREKTİĞİNİ ÖĞRENDİK.HER BİRİMİZ BU KONULARLA İLGİLİ PROJELER HAZIRLAYIP SOMUTLAŞTIRARAK VE BİRİBİRİMİZİN PROJELERİNE KATKI SAĞLIYARAK ÇOK GÜZEL ÇALIŞMALAR ORTAYA KOYULDUĞUNU GÖRDÜK.ASLINDA DEVLETLERİNDE PROJELERDE BİRBİRLERİ İLE KOORDİNELİ BİR ŞEKİLDE ÇALIŞMALARI HALİNDE HEDEFLERE HADA HIZLI ULAŞACAKLARINI GÖRDÜK.TABİKİ İSPANYA KÜLTÜRÜ ENDÜLÜS BÖLGESİNİN ÖNEMLİ YERLERİNİ GEZMEK GÖRMEK BİZLERİ O TARİHLERE GÖTÜRDÜ.BÖYLESİNE GÜZEL BİR PROJEDE BULUNDUĞUMUZ İÇİN HEM ÇOK ŞANSLI HEMDE ÇOK GURURLUYUZ.

Şbt

Our eTwining project, which we carried out with 15 teachers and 80 students from 7 countries(Spain, Portugal, Georgia, Serbia, France, Croatia and Turkiye), emphasizes the importance of computational thinking in mathematics. Within the scope of our project, whose target audience is high school students, activities that increase the effect of digitally supported environments on mathematics learning skills and encourage computational thinking will be included. We will explore the most popular digital applications and platforms used in mathematics education in the world together with our project members and have fun with mathematical games that require computational thinking. We will realize both project-based and game-based learning with content that facilitates computational learning on mathematics topics that we will produce by actively using Web2 tools. We took into account the interests and curiosities of today's youth to overcome prejudices about the difficulty of mathematics lessons. We are ready to make our mark in 2024 with a wonderful project that blends mathematics and technology together.

 

7 ülkeden (İspanya, Portekiz, Gürcistan, Sırbistan, Fransa, Hırvatistan ve Türkiye) 15 öğretmen ve 80 öğrenciyle gerçekleştirdiğimiz eTwinning projemiz matematikte hesaplamalı düşünmenin önemini vurguluyor. Hedef kitlesi lise öğrencileri olan projemiz kapsamında dijital destekli ortamların matematik öğrenme becerileri üzerindeki etkisini artıran ve bilişimsel düşünmeyi teşvik eden etkinliklere yer verilecektir. Dünyada matematik eğitiminde kullanılan en popüler dijital uygulama ve platformları proje üyelerimizle birlikte keşfedecek, hesaplamalı düşünme gerektiren matematik oyunlarıyla eğleneceğiz. Web2 araçlarını aktif olarak kullanarak üreteceğimiz matematik konularında hesaplamalı öğrenmeyi kolaylaştıran içeriklerle hem proje tabanlı hem de oyun tabanlı öğrenmeyi gerçekleştireceğiz. Matematik dersinin zorluğuna dair ön yargıları kırmak için günümüz gençliğinin ilgi ve meraklarını dikkate aldık.Portekizden bir lise ve Okumumuz proje kurucusudur. Matematik ve teknolojiyi bir araya getiren harika bir projeyle 2024 yılına damga vuracağız.

Eyl

"İklimi ve çevreyi değil, davranışlarımızı değiştiriyoruz" isimli projemiz, Erasmus kapsamında değerlendirmeye alınarak kabul edilmiştir.

Projemiz Bingöl'deki okullar arasında Erasmus K122 kapsamında kabul edilen tek okuldur.

Başta proje koordinatörü olan Osman Aydın'a, Ömer Parlak'a ve emeği geçen tüm öğretmenlerimize teşekkür ederiz.

 

Yunus Emre Anadolu lisesi olarak öğretmenlerimizin eğitim ve çevre bilincine çok yönlü katkı sağlayacak bu projenin bir parçası olduğumuz için gururluyuz..

Emeği geçen herkese teşekkür ederiz.